Kaksikymmentä vuotta sitten Four Reasons mullisti Suomen kampaamotuotemarkkinat valtavirtaa vastaan kulkevalla pakkausdesignilla. Four Reasons -brändillä halusimme tuoda kampaamotasoiset tuotteet kaikkien kuluttajien saataville – kampaamolaatua fiksuun hintaan. Suomalaiset ottivat Four Reasons -tuotteet omikseen ja brändin suosio on kasvanut vuosi vuodelta.
Nykyään Four Reasons -brändi on Suomen viidenneksi tunnetuin hiustuotemerkki, joka kuuluu joka neljännen suomalaisnaisen käyttötuotteisiin. Keväällä 2018 Otantatutkimus Oy:n tekemän tutkimuksen mukaan suomalaiset kuluttajat arvostavat Four Reasons -brändissä erinomaisen hinta-laatusuhteen lisäksi tuotteiden toimivuutta, tehokkuutta, helppokäyttöisyyttä ja nuorekkuutta. Kotimainen Four Reasons valloittaa myös kansainvälisiä markkinoita; sarjan leikkisä sanailu ja rohkea asenne vetoavat kuluttajiin ja kampaajiin niin Euroopassa, Venäjällä kuin Pohjois-Amerikassakin. Nämä ovat hienoja saavutuksia kotimaisin voimin rakennetulle brändille voimakkaasti kilpaillulla alalla!
Four Reasons brändiuudistus
Four Reasons uudistuu ja vahvistuu kampaamojakelussa
Nyt aikuisiän saavuttanut Four Reasons -brändi uudistuu ja kasvaa yrityksemme ykkösbrändiksi. Uudella visuaalisella ilmeellä ja bränditarinalla haluamme tehdä näkyväksi toimintaamme ohjaavat arvot, joita Four Reasons -tuotteet ilmentävät. Katso uusi brändivideo!
Uudistunut Four Reasons on edelleen aito oma itsensä – nuorekas, mutkaton, rohkea ja laadukas – mutta nyt brändistä kuoriutuu esiin myös kypsempi ja syvällisempi puoli. Four Reasons -brändillä haluamme puhutella ihan jokaista kuluttajaa ikään, sukupuoleen, kansallisuuteen tai seksuaaliseen suuntautumiseen katsomatta. Missiomme on saada jokainen tuntemaan itsensä kauniiksi.
Uudistuksen myötä Four Reasons laajenee teknisiin tuotteisiin ja uusiin kampaamoista myytäviin tuotelinjoihin. Tulemme tekemään Four Reasons -brändiin ennennäkemättömiä tuotekehitys- ja markkinointisatsauksia tulevina vuosina. Tavoitteenamme on luoda kotimaisesta Four Reasons -brändistä Suomen ostetuin kampaamotuotemerkki ja kansainvälinen menestystarina!
Pakkauksissa ei muutoksia lähitulevaisuudessa
Alkuperäinen Four Reasons -tuotesarja ja Four Reasons Take Away Color -kotivärit tulevat säilymään valikoimissamme. Niiden pakkausdesignissa ei tapahdu välittömiä muutoksia, vaan pakkaukset uudistetaan vaiheittain alkaen noin vuoden kuluttua. Sitä ennen Four Reasons -brändi laajentuu uusiin ja ajankohtaisiin tuotelinjoihin, joita lanseeraamme kevään 2019 aikana.
Four Reasons Black Edition -sarja väistyy uuden Four Reasons Professional -sarjan tieltä alkuvuodesta 2019.
Mitä brändiuudistus tarkoittaa kampaajalle?
Hiusalan ammattilainen, lue tiedotteesta , mitä brändiuudistus tarkoittaa Sinulle.
Haluatko lisätietoja? Ota yhteys omaan myyntikonsulttiisi tai:
Johanna Strömsholm
Miraculos Oy
Markkinointi- ja viestintäpäällikkö
johanna.stromsholm(a)kcprofessional.fi
p. 044 011 1584