Reklamaatiot
Terveydellisistä ja hygieenisistä syistä palautusoikeus EI koske hiuskosmetiikkatuotteita.
Reklamaatiot
Jos olet ostanut tuotteen muualta kuin verkkokaupastamme, otathan yhteyttä suoraan ostopaikkaan – hyvitämme vialliset tuotteet suoraan viralliselle jälleenmyyjälle.
Mikäli reklamoitava tuote on ostettu verkkokaupastamme, seuraathan huolellisesti seuraavia ohjeita ja täytä alla oleva reklamaatiolomake. Käsittelemme ja hyvitämme ainoastaan alla olevalla lomakkeella ilmoitetut reklamaatiot.
Vioittunut, väärä tai puuttuva tuote
Mikäli verkkokaupastamme ostettu ja sinulle toimitettu tuote on vioittunut tai väärä, tai tilauksestasi puuttuu tuote, otathan meihin yhteyttä alla olevalla lomakkeella. Ilmoita lomakkeessa myös minkä tuotteen kohdalla virhe on sattunut.
Noutamatta jätetyt tilaukset
Mikäli verkkokaupastamme tilaamasi paketti on jäänyt noutamatta, palautuu se automaattisesti meille takaisin. Otathan tässä tapauksessa meihin yhteyttä alla olevalla lomakkeella. Mainitsethan mahdollista palatusta varten tilinumeron, johon maksu palautetaan. Huomoithan, että jos jätät tilauksesi noutamatta, perimme siitä mahdolliset toimituskulut.
Toistuvasti noutamatta jätetyt tilaukset (yli kolme palautusta puolen vuoden aikana) aiheuttavat määräaikaisen (6 kk) toimituskiellon. Tällöin sinulle ei lähetetä tuotteita, vaan tuotteiden summa palautetaan sinulle kokonaisuudessaan Paytrailin kautta.
Maksun palautus
Maksu palautetaan Paytrailin kautta tuotteiden saavuttua varastollemme.
Huomaathan, että terveydellisistä ja hygieenisistä syistä palautusoikeus ei koske hiuskosmetiikkatuotteita.
Oletko kampaaja?
Tukkuostosten reklamaatioissa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme tai omaan myyntikonsulttiisi. Yhteystiedot näet täältä.
Fourreasons.fi-verkkokauppaostoksen reklamaatiolomake: